گزارش کارآموزی در بانک تجارت، بخش امور مالی و حسابداری

دسته بندی: کارآموزی» اقتصاد و حسابداری

فرمت فایل دانلودی: doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 117

دانلود گزارش کارآموزی در بانک تجارت، بخش امور مالی و حسابداری، در قالب doc و در 117 صفحه، قابل ویرایش، شامل حق شب کاری، صندوق پس انداز سهم کارمند، حساب بانکی، صندوق، تنخواه گردان، دریافت وجه نقد و اسناد، پرداخت وجه نقد و اسناد، اسناد …

دانلود این گزارش!


سه عدد کارآموزی مرتبط؟


  • دسته: حسابداری فرمت فایل: doc حجم فایل: 59 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 23 دانلود کنید! کاراموزی مدیریت امور مالی شهرداری گزارش کارآموزی مدیریت امور مالی شهرداری دانلود گزارش کارآموزی مدیریت امور مالی شهرداری گزارش کاراموزی مدیریت امور مالی شهرداری کارورزی...

  • گزارش کارآموزی حسابداری و امور مالی در شرکت چاشت پسند دسته: حسابداری بازدید: 4 بار فرمت فایل: zip حجم فایل: 7456 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 86 دانلود کنید! گزارش کارآموزی حسابداری و امور مالی در شرکت چاشت پسند گزارش کارآموزی...

  • کارآموزی بانک تجارت دسته: آمار بازدید: 6 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 178 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 120 دانلود کنید! کارآموزی بانک تجارت کارآموزی بانک تجارت بهار 1390 نحوه محاسبه حقوق از طریق نرم افزار حضور و غیاب تمامی...

دانلود گزارش کارآموزی در بانک تجارت، بخش امور مالی و حسابداری،

در قالب word و در 117 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

حق شب کاری

صندوق پس انداز سهم کارمند

حساب بانکی

صندوق

تنخواه گردان

دریافت وجه نقد و اسناد

پرداخت وجه نقد و اسناد

اسناد حسابداری

واگذاری اسناد به بانک

وصول و واخواست اسناد

تسهیلات پا پیش پرداخت

تسهیلات بدون پیش پرداخت

نحوه محاسبه سود تسهیلات

ضمانتنامه های بانکی

صدور ضمانتنامه

راس گیری

گردش عملیات چک های دریافتی

گردش عملیات چک ها و سفته های پرداختی

بخشی از ابتدای گزارش کارآموزی:

نحوه محاسبه حقوق:

از طریق نرم افزار حضور و غیاب، تمامی ترددهای مربوط به هر یک پرسنل، از کارت خوان جمع آوری شده و در دیتابیس نرم افزار قرار می گیرد و برای هریک از پرسنل به صورت مجزا، کارتکس تردد در نظر گرفته می شود. (به صورت ماهیانه) جهت تهیه گزارشات مربوط به مالی، به طور مثال گزارش کارکرد پرسنل که شامل تعداد روز کارکرد، اضافه کار مجاز، مرخصی، ماموریت ها و غیره می باشد. بعد از تهیه گزارش از سوی کارگزینی پس از امضای مدیران مربوطه به واحد مالی جهت محاسبه و پرداخت ارسال می شود. درصورتی که سیستم یکپارچه نباشد، پس از ورود کارکرد به واحد مالی مجدداً تعداد روز کارکرد و ساعت اضافه کاری و مأموریت و سایر عوامل حقوقی در سیستم حقوقی به صورت دستی ثبت می گردد و سپس سیستم به صورت اتوماتیک با توجه به اطلاعات یا داده هایی از قبل تعیین شده حقوق و دستمزد کلیه پرسنل را محاسبه می نماید که به صورت فیش حقوقی به اطلاع پرسنل می رسد. فیش حقوقی شامل مزایا، کسورات و خالص پرداختی می باشد …

دانلود این گزارش!